Dejlig værtinde
Rigtig god oplevelse med en værtinde udover det sædvanlige. Mariah er hjertevarm, meget betænksom og omsorgsfuld - gør Danmark rigere.
Tove - Silkeborg
God oplevelse
Super god mad.
God betjening.
Lidt dyre drikke varer.
Der var ikke for varmt.
Sille - Svendborg
Slotsfornemmelser...i al fald behandlingen !
Meget lækker menu og rigtig hyggelig betjening. Stedet egner sig nok bedst i sommerhalvåret, men ok hyggeligt sted.
Ulf - Frederiksberg