ANMELDELSER AF Tranekær Slotskro
  89 anmeldelser
Dejlig værtinde 
Rigtig god oplevelse med en værtinde udover det sædvanlige. Mariah er hjertevarm, meget betænksom og omsorgsfuld - gør Danmark rigere.
Tove - Silkeborg
God oplevelse 
Super god mad. God betjening. Lidt dyre drikke varer. Der var ikke for varmt.
Sille - Svendborg
Slotsfornemmelser...i al fald behandlingen ! 
Meget lækker menu og rigtig hyggelig betjening. Stedet egner sig nok bedst i sommerhalvåret, men ok hyggeligt sted.
Ulf - Frederiksberg