Frokost
Meget lang ventetid inden vi blev spurgt om bestilling/ønsker. Søde søde mennesker. Maden helt i orden.
Kirsten - Svendborg
Hyggeligt ophold
Forventningerne var ikke så store i forhold til den billige deal..
Men vi var 4 par, som fik et hyggeligt og sjovt ophold. Værelserne var rene, maden var veltillavet og krofatter hyggede om os, så forventningerne blev mere end indfriet:)
Elisabeth - Tønder
Oversteg vore forventninger
Fantastisk velkomst og service fra værtsparret.
En stor fornøjelse at besøge Slotskroen vi kommer helt sikkert igen
ChristianHansen - Gribskov