ANMELDELSER AF Tranekær Slotskro
89 anmeldelser
Dejligt ophold
God mad og hygge
Bent - København
Tranekær Slotskro
Tranekær Slotskroen er et besøg værd. Vi fik en dejlig modtagelse, man følte sig hjemme. Værelset var pæn og meget rent. Der var en lille teresse uden for værelset med havemøbler. Vores aftensmad blev serveret af værten og hendes datter to meget smilende ,de fortalte hvad vi fik serveret vinen vi fik var god og der var kandevand gratis til.så alt i alt er det et besøg vi gerne vender tilbage til det er et rigtig hyggelig sted vi var 4 afsted
Elsebeth - Vallensbæk
Fint ophold
Hyggeligt ophold med sød og venlig betjening.
God vel tilberedt mad, både den danske og den afrikansk inspirerede.
Svend - Roskilde