Hyggeligt sted og rigelig mad
Hyggeligt sted og med god og rigelig mad.
Vores venlige og kompetente tjener havde dog alt for travlt, fordi han skulle betjene for mange borde.
Mette - København
Velsmagende klassisk dansk mad!
Super betjening og god og klassisk dansk mad! Kommer helt sikkert igen.
Jens - København
Super menu og god vin
Vi var inde en onsdag og fik den bedste menu, laks/spinat, fugle og mørbrad med den bedste sauce og citronkage med mangois. Dertil et par flasker god riesling. Alt var super godt tilberedt og en top tjener med glimt i øjet. - Kan virkelig anbefales. Vi kommer igen:)
Per - København