ANMELDELSER AF Bistro Gustav
  13 anmeldelser
Virkeligt fin skaldyrstallerken 
Det var virkeligt godt til prisen! Klar anbefaling
Tine - København
G&T 
Super hyggeligt sted. Pas på det er virkelig stæke drinks
[email protected] - Ringsted
God service 
God service
Sam - Glostrup