ANMELDELSER AF Bistro Gustav
13 anmeldelser
Virkeligt fin skaldyrstallerken
Det var virkeligt godt til prisen! Klar anbefaling
Tine - København
G&T
Super hyggeligt sted. Pas på det er virkelig stæke drinks
[email protected]
- Ringsted
God service
God service
Sam - Glostrup
<
1
2
3
4
5
>