ANMELDELSER AF Bistro Gustav
  13 anmeldelser
God mad  
Det er en meget hyggelig restaurant. Mad var god og venlig service.
Mildred - Gentofte
God mad 
Som sædvanlig god mad og fin betjening
Bent - Greve
Vi kommer igen  
Fin oplevelse- god mad og fin betjening
Jens - Frederikshavn