ANMELDELSER AF Bistro Gustav
13 anmeldelser
God mad
Det er en meget hyggelig restaurant. Mad var god og venlig service.
Mildred - Gentofte
God mad
Som sædvanlig god mad og fin betjening
Bent - Greve
Vi kommer igen
Fin oplevelse- god mad og fin betjening
Jens - Frederikshavn