ANMELDELSER AF Bistro Gustav
  13 anmeldelser
3 retters menu.  
Lækkert måltid og super betjening.
Bent - Brøndby
Hygge 
Dejlig mad og hyggelige omgivelser. Kommer gerne igen, en god oplevelse.
John - Køge
Bistro Gustav er et dejligt sted. 
Bistro Gustav har en god pris. Hyggelig stemning. Dejlig mad. Vores forventninger er bestemt indfriet.
Ann - Hvidovre