3 retters menu.
Lækkert måltid og super betjening.
Bent - Brøndby
Hygge
Dejlig mad og hyggelige omgivelser.
Kommer gerne igen, en god oplevelse.
John - Køge
Bistro Gustav er et dejligt sted.
Bistro Gustav har en god pris. Hyggelig stemning. Dejlig mad. Vores forventninger er bestemt indfriet.
Ann - Hvidovre